Skärtorsdagsaktiviteter

Jag och Karin har just avhandlat
livets mysterier i mitt kök, i sällskap
med överdimensionerade
chokladmuffins och kaffe.
Viktigt.
Nu ska jag ägna mig åt
mindre roliga saker som att
klura ut vad jag ska laga för middag
och så måste jag inviga mitt lilla
hushålls senaste medlem, den
metallicglänsande röda dammsugaren, Coline.
Också viktigt, men som sagt...trist.
Jag tycker så mycket om mat,
men jag hade gärna haft en personlig kock.
Jag lider brist på idéer på snabb, god
och helst hyfsat nyttig mat.
Vi får väl se vad det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har också en ny flaschig dammsugare, jag är kär i den. Säkert galenpannavarning på det. Chokladmuffins låter inte dumt alls, själv äter jag upp påskkärringarnas godis. Hittills har det bara kommit en påskgubbe :-)

2008-03-20 @ 17:53:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0