sommar/vinter

Överlevnadsinstinkten har gett mig
fullkomlig datorfrånhållsamhet
på helgerna.
Det går nog över snart.

Nu är det snart sommar !
I den takten jag upplever verkligheten
så är den bara runt hörnet.
För att inte missa något så måste
jag vara med mentalt i god tid.
Jag inser att jag själv tycker att jag får
ut mest om jag faktiskt ser till
att planera in lite roliga tillställningar.
Annars blir det mest en ständig
förhoppning om att något ska hända
och så gör jag inget åt det.

Jag måste se till att börja träna också
så att jag får lite mer energi.
Jag tycker att jag är så trött jämt.

Det känns ändå lite skumt att
sitta och tänka på sommaren
samtidigt som snöflingorna singlar ner
här utanför mitt fönster.
Jag skulle vilja sticka iväg och åka snowboard.
Kanske till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0