Nu kan vi bara bli bättre

Skit !!
Quizandet går bara sämre och sämre.
Idag var i och för sig vår Stefan borta på semester (lyx)
och Peter repade och kom efter mer än halva tävlingen.
Vissa saker retar mig dock....ett intro var "Lady in red"
och jag skulle precis skriva ner artistens namn, när det plötsligt var borta.
Jag var inte så orolig utan sa att det kommer nog snart, jag vet det ju.
Fan, C, C upprepade jag för mig själv, men det kom aldrig.
Jag fick  helt enkelt ge mig tillslut.
ÅÅÅ vad irriterande.
Vi fick några bra frågor senare, bla annat om the Clash och deras sångare.
Det passade oss bättre.
Efter quizen bytte jag och Tomas jämt, Chris "jävla" de Burgh mot Joe Strummer,
men det var ju efter tävlingen förstås.
Till råga på allt kunde jag årtalet men glömde att skriva det när alla tjatade på mig att lämna in.
Men jag ger mig inte.
Nästa vecka ska vi fan ta mig ta re­vansch !

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej, Jag brukar titta in här då och då och har läst om Quizen. Vad är det för Quiz? Är det flera lag som tävlar eller??

Jag ÄLSKAR att tävla om allt möjligt så det låter kul.

Lycka till nästa gång!



//Åsa

2008-11-20 @ 09:20:43
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: malin

Tack Åsa ! Det är en ren musikquiz och man tävlar i lag bestående av minst två personer. Det är 13 frågor som ger max 21 poäng. Det brukar vara ganska många lag som tävlar och det är hård konkurrens. Oftast är det vansinnigt roligt.

2008-11-20 @ 20:01:15
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Klas

Jag sa ju att det skulle gå uselt utan mig...



...fast jag har å andra sidan aldrig varit med... :)

2008-11-20 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0