Numb

Inget kul händer.
Jag gör saker men ingenting som får mig att reagera.
Jag är avdomnad.

Idag har jag varit på quizen.
Det var trevligt som vanligt.

Jag vet inte om det är årstiden och vädret
eller om det är hormonerna jag stoppar i mig,
men Trevligt är det bästa jag har känt på länge.
Ibland vill jag ha Fantastiskt! Underbart! och Så jävla kul!
Jag vill inte förringa något av det jag gör, det jag upplever
eller folk jag träffar, men jag saknar ett hack på känsloskalan.

Jag vet inte vad jag ska göra åt det?
Hoppas att det går över snart.
Kanske nån har något levnadstips?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tror att det är årstiden. Ibland är livet så, att man går igenom det utan att känna något särskilt. Tills man öppnar dörren och lavinen störtar in.

2009-01-29 @ 00:26:57
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag blev sådan av hormoner.Behöver ju inte vara det med dig men det var som jag var minilobotomerad, gick över när jag slutade med dom.Kommer nog ner helgen vecka 7, hoppas vi kan ses då. Kram

2009-01-29 @ 08:35:52
Postat av: Åsa

Vi får hoppas att våren och ljuset är här snart. Och idag är det den 1/2....inser att det är någon månad kvar!! Jag är inte så smart jag heller.... ;)



Hoppas du känner dig bättre snart...



Kram

2009-02-01 @ 23:56:31
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0