Torsdag

Jag har jobbat som en tok hela veckan.
Igår tog vi bottenrekord på quizen,
MEN vi vann folkets pris.
Det är en lottning där man vinner tvåhundra spänn.
I och med att det finns ett lag i Uddevalla som vinner varje vecka
så har dem väl fått instifta ett annat sätt att vinna på så
att folk fortfarande ska tycka att det är värt att delta.

Nu är jag hungrig.
Har ingen lust att laga något.
Mitt kyl och frys är det mest oinspirerande jag har sett.
Jag har heller inga pengar att köpa färdigmat.
Jag kommer att svälta ihjäl, HUÄÄ !!!!
Nej, jag får nog tvinga igång påhittigheten genast.



Folkets pris, vilket fånigt namn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

WWIIHHA... Bättre än att inte få nått pris alls. Blev det kaptener för hela slanten? kram

2009-01-22 @ 17:37:09
Postat av: Anonym

Japp !! Stora kaptener blev det :)

2009-01-22 @ 23:23:49
Postat av: Åsa

Contratz!

2009-01-24 @ 17:41:22
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0