lite reklam

Jag fick en kamera i julklapp.
Jättekul eftersom min gamla har gått i pension.
När jag kom till Fredrikstad hällde jag ut den nya fina kameran ur tumvanten den bodde i.
Karin tyckte det var oerhört lustigt, men hade en lösning på förvaringsproblemet.
Visst är de underbara?!
Tovade småväskor i olika färger och prydda med
olika motiv hämtade från barnens teckningar.
Jag valde en röd. Den var helt perfekt.
De passar till mobiler, kameror eller egentligen till vad som helst.
Karin gör andra saker också...

...vantar, sjalar och fler vantar.

Jag har ett par blå vantar.
Helt underbara!
Man blir aldrig kall och de håller formen i all evighet.

Väskor med handtag eller axelrem, prydda med underbara barnbilder.
Det var inte så lätt att få kort på bilden för det blänkte så.
Fint va!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jättesött!

2009-01-14 @ 10:51:14
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så fina saker.

2009-01-17 @ 22:31:19
URL: http://willebusdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0