Nöjd ?

Jag har blivit utmanad av Åsa.
Jag ska lista tre saker jag är nöjd med min kropp.


hmm...
1. Rumpan. Även om jag inte riktigt ser hur den ser ut eftersom man alltid har sån konstig vinkel när man ska titta sig på baksidan. Peter brukar göra reklam för mig genom att peka ut den för singelkillar som han tycker att jag ska få ihop det med. Det har funkat hyfsat;)
2. Min hals och nacke. Jag har ganska lång hals och det gillar jag. Fast det låter konstigt när man säjer lång hals, inte så fint alls...Hur som helst, den delen är jag ganska nöjd med.
3. Min armar är jag också rätt nöjd med. Just nu skulle de behöva tränas men de reagerar snabbt på träningen och musklerna syns nästan direkt.

Ja, så var det med det. Nu tänkte jag höra vad Sara och Robert tycker om med sig själva och jag undrar även om Anna T kan berätta vad hon gillar med sig själv.

Reglerna är enkla


1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med
3. Länka till den du fick utmaningen av
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gör man när man länkar till folk?

2009-01-19 @ 22:12:08
URL: http://saragidlö[email protected]
Postat av: Anna

Har antagit utmaningen nu :)

2009-01-21 @ 14:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0