Festival !!

Mobilbloggandet funkade tydligen inte helt.
Jag har skickat 2 bilder som inte kommit in.
Kanske dyker de upp senare.
Jag var pa galamiddag pa ett slott igar i snygga klanningen och hoga klackarna.
Fantastisk kvall!
Hanglade med vacker norsk man
och fick sova ungefar tre timmar.
Jag gick och la mig nar Nettan gick upp.

Idag hade jag bestamt att aka till kusten efter forelasningarna,
men vadret ar inte helt toppen sa vi far se.
Jag har traffat pa tre trevliga engelsman som ar har pa festival,
sa det kanske blir hardrocksfestival i kvall istallet.
Entomed och WASP och en massa annat.
Kan bli vansinnigt trevligt.

Det var javligt jobbigt att skriva pa detta tangentbordet eftersom
a och q har bytt plats och forstass att inte vara prickar finns.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hurra för norskt hångel!

2009-06-19 @ 16:53:31
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Vicktoria

Jubel för hångel öht



:)



<3



Mer sånt, Malin!

2009-06-19 @ 23:49:13
Postat av: Annah

Härligt vännen! mer hångel åt folket! ;)

2009-06-21 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0