Huset fullt av barn

Idag har jag haft besök en datahacker på dryga året.
Leon och Sara var här och Leon tyckte att datorn var kulkul.
Sara sa nej, men jag var mer ok med det och menade att om
inte Sara i omtanke om deras egen dator ville att han skulle låta bli,
så gjorde det ingenting. Vad kunde hända?
Haha:) På två minuter lyckades han vända på skärmbilden.
(Det var länge sedan jag hade småbarn)
Alla ikoner, filer ja allting vändes uppochner. Fruktansvärt roligt!!
Varför finns det ens en sån funktion på en dator?
Varför skulle jag vilja vända allt uppochner??
Jag hade ju ingen aning hur han hade gjort så jag körde Leonstilen
en stund och tryckte på allt, men sen ringde jag Claes och fick ordning på det. 
Jag blev i alla fall väldigt full i skratt när allting bara flippade runt.
Vi fick sällskap efter en liten stund. Cathrine och Ulrika med
sina minstingar kom en sväng också.
Så många små barn har det inte varit här på samma gång på länge.
Det var kul.


Kommentarer
Postat av: Robert

Hehe, han måste brås på Sara i detta fallet. När hon sätter sig vid datorn brukar allting också vändas upp och ner eller försvinna eller....;)

2009-05-25 @ 12:21:42
URL: http://http:/
Postat av: Anonym

Vi hade jättemysigt och jag fick ju dessutom testa datorn i uppochnervänt format :-)Tack för fikat!! Kram kram

2009-05-25 @ 19:41:52
Postat av: Anonym

Min dator vill inte som jag och nu är det inga barnfingrar som härjar runt men jag lyckades visst radera mitt namn!!



Ulle

2009-05-25 @ 19:43:10
Postat av: Sara

Tack för fikan o sällskapet. Bangatans egna öppna förskola ;)

2009-05-27 @ 21:26:35
URL: http://saragidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0