tröötttt

Var i Vänersborg och sjöng i går igen.
Riktigt riktigt kul!!
Vi höll väl på i tre timmar ungefär.
När jag kom hem var jag så otroligt trött.
Jag slängde mig i soffan och orkade inte lyfta ett finger.
När jag lite senare gick och la mig var jag fortfarande trött
i kroppen men huvudet var inte alls redo för att sova.
Jag satte på min ljudbok och tänkte inte mer på det,
men tiden gick och jag blev bara mer klarvaken.
Så otrevligt.
Klockan tre stängde jag av boken.
Jag tror att den är lite för bra.
En stund efter det somnade jag äntligen.
Idag är jag inte pigg.
Huvudet värker och påsarna under ögonen
måste rymma minst två liter var.

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du tid för en fika? Inget svar på SMS:et... fullt upp....?

2009-11-10 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0