fint..

Mmm, blå himmel och solens strålar.
En kopp kaffe kommer att sitta fint nu.

Mitt barn hittar hem idag.
Jag längtar till i kväll när vi sitter i skenet av levande ljus och myser med en film och kanske varma mackor.
Det är så mörkt hemma nu på kvällarna för lägenheten inte gillar glödlampor.
Min lägenhet dödar glödlampor.
På sommaren går det väl bra eftersom det är så ljust ute, men nu...
man är totalt blind när man kommer in till mig efter klockan fem på eftermiddagen.
Fiskarna har timer på sitt ljus så man har lite ledsyn därifrån.
Nåväl, det löser sig.

Snart tar jag en tur till Grebbestad.
Det passar bra idag.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter härligt!

2009-10-30 @ 14:37:58
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0