hopp å hej

Min kropp genomgår någon smärre hormonrubbning just nu.
Kroppsdelar ömmar och humöret svänger snabbt och häftigt.
Jag drömmer knepigt också.
Nu minns jag inte vad som hände i drömmen,
men känslan av den sitter liksom kvar.
Det måste ha varit något positivt för jag känner mig stark och positiv.
Självförtroendet har hittat hit igen.
Ja, ja, ingen fara.
Jag är snart tillbaka i mitt vanliga gnälliga jag.
Det är bara en topp på den hormonella bergodalbanan.

Idag ska jag till Kristineberg en sväng.
Det var länge sedan sist.
Det ska bli lite kul.
Jag ska grilla Olivia ordentligt.
Hon disputerar om några veckor och idag ska vi ha en liten pre-disputation,
så hon får öva lite innan den riktiga skärselden.
Sen är det lite fredagspub,
men eftersom jag kör bil ut så blir det kaffe eller nåt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0