lördagsseg

Idag skulle jag vara duktig och göra en massa saker.
Träna, tvätta och gärna hinna strosa på stan.
Handla, städa ur förråd och klädkammare och ge
Doris och Daisy lite mer vatten att simma i.
Jag måste helt ärligt säga att när jag gick in i förrådet för
att leta efter ett överkast som Sari skulle få av mig,
så försvann all ork och lust på en millisekund.
Fy fan vad tråkigt...å så mycket att röja i.
Huu, nej det gör jag en annan dag.
Men vad mycket klockan plötsligt blev...så träna hinner
jag nog inte och inte heller strosa på stan.
Det gör jag en annan dag.
Men jag har i alla fall handlat lite mat för mycket pengar,
fikat
och jag har börjat tvätta.
Halvbra på sin höjd, men det är en väldigt skön lördag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sari

åh va söt du är...som letar för min skull... :-)

2009-09-22 @ 15:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0