Äntligen...

Vad skönt att det är fredag!
Veckan har varit fruktansvärt seg.
Igår var Y hos mig.
Vi tömde mitt förråd på gammalt skräp och körde till tippen.
Vi var inte ensamma om att vårrensa.
Jäklar vad folk det var.
Det kändes vansinigt bra att bli av med all skit.

Jag är lite tråkig nu.
Jag lever i min lilla kokong och har det så jävla bra.
Det är rep om två timmar men egentligen vill jag
bara ta bilen till Y och isolera mig med honom.
Nu gör jag ju inte det ändå,
för min ståndpunkt är fortfarande att det inte är så bra.
Jag vet ju att det alltid brukar bli roligt att göra de där
andra sakerna när jag väl kommer iväg.
Det är väldigt skönt att vara bekymmersfri och
jag hoppas att det fortsätter så ett bra tag.
Det är bara en lite ovanlig känsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0