Ego

Jag och Martina var i Göteborg och besökte The studio härom dagen.
En fantastisk affärsidé! Studion tar emot helt vanliga utseenden som
sminkas upp och hårfixas och som sedan fotas av en proffsfotograf
som också talar om precis vilka poser som ska intas.
Hela företaget består av unga förmågor och jag tror inte någon var över 25.
Om man blir inbjuden är besöket gratis och bara korten kostar.
De kostar visserligen jävligt mycket men det är inget köptvång.
Jag som aldrig blir bra på kort var bara tvungen att köpa alldeles för många
som jag egentligen varken har nytta av eller råd med.
Men vad fan...en gång i livet.




Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har sett det där konceptet. Det kommer vara livsfarligt för jag kommer köpa alltihopa. Jag gör mig nämligen sällan eller aldrig på bild.

2010-04-30 @ 15:28:24
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Helen

AH! Hot mama!! Så fin du blev. Nu vet du att du kan bli bra på bild.

2010-05-01 @ 12:33:36
Postat av: Anna T

Snygging!

2010-05-03 @ 13:12:36
Postat av: V

Fina du!



Mina gamla elever som pluggar till stylister jobbar på The Studio här i Västerås. De är runt tjugo.



Du är så fin Malin. jag kan inte minnas att jag någonsin sett dig i klackar :)

2010-05-07 @ 10:22:01
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Tomas

Ingen spegelbild? Jag är lite besviken..



Väldigt fina bilder i övrigt!! :)

2010-05-20 @ 15:38:03
URL: http://tr3tton.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0