fredag 10 dec

Jag kan inte bestämma mig för
om det är en bra dag eller inte.
Mår jag bra eller dåligt?
Jag har ingen riktig fredagskänsla,
men den kanske kommer.

Jag har varit så redig i veckan.
jag har inte städat eller så,
men jag har varit social.
Cathrine var hos mig i tisdags.
Vi satt i flera timmar och bara pratade.
Igår kom Peter en sväng och vi
spelade en stund och sen gick vi på quiz.
Jag är ju hopplöst kär och glömmer mig ibland.
Jag väljer Y framför allt annat, all tid.
Inget fel i det kanske, men mina vänner har tidigare
varit så viktiga för mig och är givetvis fortfarande.
Just nu är jag bara lite dålig på att visa det och ge av min tid.
Jag hoppas bara att de tycker om mig ändå.
Jo det gör de nog...

Delar med mig lite av mig själv,Peter och Pröjsarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0