inget jag är stolt över...

Jag går igenom faser som är irriterande.
Jag har just accepterat att det inte måste gå åt helvete,
men nu har jag blivit kroppsfixerad och tittar
väldigt noga på alla delar av min kropp.
Den är ju inte tillräckligt fin och bra förstås.
Jag vet att jag är jättefånig men det hjälper inte att jag vet det.
Jag fick helt ärlig panik när jag såg mörka ringar under ögonen
och att brösten såg väldigt små och platta ut profil.
Jag har alltid sett ut så här fast nu är jag bara en lite
äldre och naturligtvis något slitnare variant än den tidigare.
Huden är liksom inte lika spänstig längre,
men jag måste vara perfekt.
Varför? Det här är ju löjligt.

Kommentarer
Postat av: Annah

Men gumman då?! inte är vi väl slitna heller? fräscha som nyponrosor!!! ler

vet hur d känns,fast sen intalar ja mig att jag såg ju likadan ut när han fastnade för mig så...

KRAM på dig & NJUT i fulla muggar av att allt e rosenrött!

2010-02-11 @ 16:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0