kul kul

Igår var jag och Simon och gratulerade Melvin som i söndags fyllde ett år.
Vi fick lite mat och jag och C satt och pratade länge.
Jag är nog en förbannat tråkig kompis just nu som bara pratar om min nya kärlek.
Hela mitt liv kretsar ju runt det.
Jag försöker tygla mig ibland och inser att alla små töntiga
detaljer helt omöjligt kan vara intressanta för någon annan än mig.
Men någon obändig drift får mig ändå att dela med mig av alla småsaker.
C är bra och lyssnar aktivt och det är skönt.
Jag fick en stund i fred med min 8-åriga kompis Matilda också.
Vi sjöng en egen version på "tänd ett ljus" och Matilda stod för dansen.
Det var rörande vackert.
Hon hade gjort en låt till mig som handlade om att hon och jag gillar att pyssla ihop.
Den var väldigt bra men ungen var helt sockerhög på choklad och glass
så hon fånade sig ordentligt mitt i den seriösa sången.
Hon fick mig verkligen att kikna av skratt.
Tårarna hoppade och skvätte ur ögonen och vi hade fantastiskt roligt.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det är alltid lika trevligt när ni hälsar på :) Tack för presenten! Snällt av er :) Jag lyssnar gärna på dig, är såå glad för din skull ;) Kraam

2010-02-11 @ 20:20:11
Postat av: V

Ingen skrattar som DU!



Kram

2010-02-13 @ 00:58:06
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0