onsdag 17

Jag trodde att jag skulle kunna komma upp i tid idag.
Icke då, den delen som av mig som faktiskt reagerade
på väckningssignalen ignorerade den målmedvetet. 
Tillslut gick jag upp, efter att snoozat av signalen tillräckligt många
gånger för att att alarmet skulle ge upp helt och sluta ringa.

Jag vill ha kaffe...Nu!
Jag har fått något konstigt sockerbehov också,
som jag inte har haft förut.
Jag är ju aldrig sugen på sötsaker men
igår blev jag så sugen på något gott så jag
fick värma mig en banan med lite nerpetad choklad i.
Inte lite choklad.
Mycket choklad!
Det var jätte gott :)
och söligt.


Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis! Du Har fått kärleksberoende=)Säger ju att choklad har liknande hormon som när man är kär.Så när du inte kan pussa på honom så får du ta choklad. Kram

2010-02-17 @ 11:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0