helgen...

För första gången på väldigt länge har jag fått alla hjärtans dag choklad.
Fruktansvärt gulligt tyckte jag.
I helgen har mycket blivit sagt och gjort.
Det känns stabilare än tidigare men också lite mer skrämmande.
Mitt självförtroende är inte på topp och jag har fortfarande svårt att
tänka mig att jag är rätt för honom och det gör mig rädd.
Varannan helg har vi all tid att umgås bara han och jag, däremellan har vi barn.

Vi var på Mortens igår och kollade Sabotage.
Fantastiskt roligt! Det var ju extremt många människor där igår som
jag kände och stackars Y visades upp och presenterades till höger och vänster.
Jag tror att han tyckte att det var lite kul ändå.
Det var en jättestor skåning på besök i stan och jag ägnade honom ingen tid alls tyvärr.
Min favvis-Fredrik fick inget utrymme i mitt liv i helgen och det är trist.
Jag hade gärna hängt lite mer med honom också, men nu är det bara kärleken som får plats.
Så skönt att vara så osocial och tråkig och faktiskt njuta av det.
Jag som alltid har varit så rastlös har just nu inga problem att
sitta i ett litet hus i M-dal långt från riktig civilisation.

Lite låg blev jag när han skulle åka. 
Ögonen fylldes upp och svämmade över och han blev alldeles orolig.
Jag försäkrade att det faktiskt bara var att vi inte skulle få vara
tillsammans på två veckor och ingenting allvarligare.
Han tycker nog att jag överreagerar lite...

Kommentarer
Postat av: Karin

Kan ni inte träffas på eftermiddagarna den barnfria veckan?? Låter sååå mysigt.Glädjer mig till att få träffa honom.Kram

2010-02-14 @ 16:24:38
Postat av: malin

vi har olika veckor...

2010-02-15 @ 09:13:06
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: V

Gud så spännande Malin. Det är Dig VÄL UNT!

Puss

2010-02-15 @ 18:55:14
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0