Gaustablikk

Härligt att vara på fjället.
Jag började som bambi,
men det rättade till sig efter en
stund när jag hade vant mig att
vara fastspänd vid brädan.
Stackars Yngve fick dra runt på mig
över alla transportsträckor som jag fastnade på.
Nu har jag lämnat brädan över natten för en vaxning
och jag hoppas att det blir lite bättre i morgon.
Eftermiddagen bjöd på lite mer uppåkta backar och
lite lagom nyfallen snö så det var toppen.
Jag är den enda brädåkaren i sällskapet vilket gör
det hela lite ojämnt men jag hoppas att de andra inte
känner sig alltför försinkade av mig.
Livet känns jävligt bra just nu :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Härligt! Jag ska upp till fjällen med dottern i slutet av månaden :-)

2010-01-05 @ 20:10:10
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Underbart!! Härligt att vara i fjällen!! Ha det såå himla bra, vi hörs när du kommer hem ;) Kraam

2010-01-05 @ 22:07:11
Postat av: Åsa

You go girl!

2010-01-07 @ 16:08:05
URL: http://javafaan.blogspot.com
Postat av: V

Jag tror på det där Malin. Vi är bra på gåtor och åthävor... KÖR!

2010-01-10 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0