fredag

Barcelona ar en kulturstad.
Det finns flera stora arkitekter som
harstammar fran Barcelona liksom
flera beromda konstnarer bland annat Mirò.
Vi har matats med kulturella inslag av andra slag
som Capoeira, klassiska spanska gitarrer, musik fran
instrument som jag inte har den blekaste aning om
vad jag ska kalla och dans och sang av tva tokiga Polynesier.
Jag sitter pa Eddy's och hoppas att Gunther och
den sote bruna pojken ska komma overens
om vad den an ar de diskuterar sa jag kan fa li...
...lite mer kaffe. Han kom precis. Nagon storde deras gralande.
Nu ska vi snabba oss ivag i varmen.
Hotell ska kollas for mammas nasta vecka.
Vi ska se om vi kan hitta tillbaka till ratt
station for flygbussen infor mandag
och sedan blir det hattaffaren fore ett.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas att du har det underbart!!

2010-07-03 @ 00:56:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0