seg, segare ...

Jag vet inte vad problemet är men jag har
haft huvudvärk varenda dag sen jag kom hem.
Inte sprängande bara så där lite molande.
När jag vaknar så känns det som om jag hade
varit ute dan innan och fått en släng av bakfylla.
Så är det inte. Kanske det är en liten
förkylning som ligger och lurar?
Vila är nog det jag behöver.

I morgon ska vi gå på Stickys och se Juliette.
Det ska bli så kul!
Hoppas vädret har blivit lite bättre så vi kan få
en sittning på nån trevlig uteservering först.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Jag är här, i V-ås, tror jag.

P letar febrilt efter ett resmål,

men du känner mig; jag trivs

där jag går och står.

Ge mig en annan plats och jag trivs där också ;)



Ring om du vill. Kom gärna. Men varning för kaos.



Kramar, V

2010-07-14 @ 00:42:53
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0