det var roligare igår..

Jag har huvudvärk.
Jag var på quiz igår.
Det blev både mat och en massa vin.
Det var hemskt roligt.
Mia som drog ihop den här lilla träffen är
fruktansvärt tävlingsinriktad och det var såå roligt
att se henne när hon tyckte att quizmaster Marcus pratade
för mycket istället för att ställa frågor och spela musik.
Oerhört hetsig men fokuserad och med en blick som var helt vild  :)
Jag är också lite hes i halsen idag, vilket oroar mig ganska mycket.
Jag ska sjunga på ett bröllop på lördag och
om jag låter så här så går det åt hel..
Jag har dåligt med halskurer på lager,
men det är väl kanske bara att hålla tyst ett tag.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ta en resorb och två alvedon vetja :-)

2010-05-27 @ 15:40:28
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Anna T

En kompis som sjunger gurglar halsen i citron... honung är också bra för halsen, hoppas det blir bra kram

2010-05-29 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0