ikväll TV

Dom kallar oss roliga går på 9:an just nu.
Mina favvis-komiker från MNK (mammas nya kille) står i centrum.
De kallar sig Klungan och spelar in en TV-serie med karaktärer från MNK.
Det är så roligt att få se hur dom ser ut.
Seniorkomikern Gösta Ekman, för övrigt också en favorit,
gav dom fantastisk kritik som det roligaste han hade sett sedan "knäpp upp".
Det är fan inget dåligt utlåtande.
Tidigare var det sööta belgaren Poirot.
Det har varit en riktigt härlig TV-kväll.
Tur är väl det för annars hade jag gått sönder av rastlöshet.
Tanken var att vi skulle ha quizzat med gamla laget vilse idag,
men det blev inget. Simon är hos en kompis och ska sova där
och Y är hemma och grejar, så det är bara jag, Doris och Daisy hemma.
Jag har hällt upp ett glas vin och tänt lite "lukta gott"
och njuter faktiskt alldeles själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0