jag ser solen...

Jag ser solen utanför fönstret.
Det är dit jag siktar.

Y är på tripp med jobbet på Dalslands kanal.
De har bott på spahotell över natten.
Lite avundsjuk blir jag.
Jag har inte gjort något roligt med
mitt jobb på tre år.
Vi har på sin höjd varit ute och ätit tillsammans
när jag ändå har varit i Uppsala. Det är visserligen
jättemysigt eftersom mina arbetskamrater är 
trevliga att hänga med, men det kunde ju vara
roligt att få göra någonting speciellt.

Vi skulle varit iväg på kristi himmelfärd.
Cathrine och jag hade planerat Örebro
och det stora äventyrsbadet.
Tyvärr fick vi inte låna barnen. Y's X (hihi)
ville själv göra något kul med barnen
när det ändå var långledigt.
Just nu känner jag att jag skulle ha behövt den där trippen.
Jag vill ha lite miljöombyte och gärna lite ompyssling också.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sol här med! Härligt.

2010-05-19 @ 17:55:09
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0