ajaj

Jag har slarvat med träningen.
Det känns i kroppen.
Jag får ont vid vänster skulderblad.
Som nackspärr fast i ryggen.
Jag är säker på att min sovsituation
inte gör det hela bättre.
Det är skit.
Man borde lägga en massa pengar på en riktigt bra säng,
med tanke på hur mycket tid man spenderar i den.
Ändå hamnar det väldigt långt ner på prioriteringslistan.
Det har till och med hamnat på en helt annan lista.
Närjagblirrik-listan.
Jag har fortfarande förhoppningen att jag nån gång ska
få beta av inköpen och aktiviteterna på den listan.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, bli-rik-listan är fylld med önskemål hos mig med :-)

2010-11-25 @ 23:36:35
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0