Åååhh, jag är trött !

Måndag igen.
Vilken helg, puh...
Jag är väldigt trött idag.
Helgen har varit hektiskt och jag har
bara kört omkring hit och dit hela tiden känns det som.
En pms-släng fick mig att bryta ihop lite lätt i lördags också.
Igår tog jag mig en riktig slappardag i alla fall.
Jag satt och pärlade pärlplattor hela dagen nästan.
Efter hand kom alla barnen och gjorde mig sällskap
och vi producerade ett antal kopp- och glasunderlägg.
Det blev lite Halloween-dekorationer också.
Grannen bjöd på middag och efterrätt.
Mmm, lasagne och sen äpplepaj.
Kvällesnöjet blev en KungFu-film och ett glas vin.



Kung Fu Hustle


Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som du haft det toppen!

2010-10-11 @ 16:41:33
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0