lillasyster


Min lillasyster är hemma på besök.
Jag har saknat henne.
Vi kommer inte att hinna träffas så mycket
eftersom hon har ett gäng till att hinna med,
men vi hade många timmar igår och
hon kommer till mig och äter middag i kväll.
Hade jag haft mer pengar så skulle jag ha
hälsat på henne oftare i england,
men nu är det kris i kassan.
Det var första gången Y träffade syster och
han tyckte nog att vi var väldigt lika.
Det är vi nog, i alla fall till sättet,
men jag kan ju inte påstå att vi är lika till utseendet.
Det är hur som helst väldigt skönt att
ha henne hemma ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Trevligt!! Hälsa så gott!! Kram :)

2010-09-20 @ 15:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0