korta tankar

Hur hann man allt förr?
Orken var oändlig och schemat var späckat.
Nu känns det som jag prioriterar och sållar hela tiden.
Jag insåg att datorn och bloggen har blivit bortprioriterad lite länge.
Eftertanken har också blivit bortprioriterad.
Det är som att jag inte hinner tänka längre.
Bra eller dåligt?
Jag vet inte?
Många gånger har jag tänkt för mycket och för självkritiskt,
så ur den synpunkten är det ju bra att inte älta och mala tankar.
Varför är det "finare" att vara självkritisk än att
acceptera sig själv och sina egenskaper?
Äh, nu är det fika.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag tror att det är bra när livet trots allt kommer före bloggande. Kram!!

2011-02-17 @ 01:26:32
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0