I Branäs

Min kropp är smått seg.
Jag har stått i backen i stort sett hela dagen.
Vi tog visserligen en långlunch och solade utanför stugan en god stund,
men det har varit en riktigt härlig heldag med strålande sol och blå himmel.
Nu fick jag mig ett glas vitt vin. Livet är ganska härligt faktiskt.
Jag är en börda för alla andra åkarna här men det är inte mycket att göra åt.
Jag åker ju så långsamt å stackars Y han får vänta in mig hela tiden.
I morgon ska han också åka bräda så då blir det lite jämnare.
Jag förstår att han tycker att det blir roligare då.
Tanken var att alla skulle åka telemark men de hade
inte utrustning till uthyrning mer än till tjejerna.
Jag hoppas bli lite bättre ju längre veckan går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0