huuu...

Det är så skönt att det fredag igen.
I alla fall efter 11 kan jag slappna av.
Jobba måste jag ju, men kl 10 ska jag till
tandläkaren och det är värre än allt annat.
Jag vet att jag är fånig, men det är något
som inte riktigt växer bort. Jag undviker det
inte i alla fall även om jag är vuxen och väljer själv.
Det är bara att slappna av och blunda och
påminna sig själv om att det snart är över.
Jag har inte haft några problem med tänderna
sen jag var tonåring och gick och smakade
av såserna på livsmedelslinjen på gymnasiet.
Nu har det trillat ut en lagning (eller om jag bitit sönder den?),
vilket känns lite oroväckande.
Jag hoppas att det är hyfsat lätt åtgärdat i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag HATAR att gå till tandläkaren. Har inte haft hål sen jag gick på gymnasiet - men ändå kallsvettas jag och börjar nästan gråta när jag sitter där i väntrummet. För tänk OM det är hål den här gången.

Lycka till idag!!

2011-05-06 @ 10:33:13
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0