en rätt vanlig fredag

Äntligen fredag!
Nu ska jag hem och njuta av ett glas vin och ledigheten som varar i flera (i alla fall 2) dagar.
Guuud, vad tråkig jag är! Jag har inte ens uppslag på någon bra musik som jag inte redan har lyssnat på i evigheter. I brist på händelser så får jag väl hoppas på lite hångel till kvällen.
I och för sig verkar det som att jag ska spela på köket på lördag om en vecka.
Det är ju något utanför vardagen faktiskt...
jo, just det jag ska ju på kalasmiddag på mortens i morgon.
Det är ju också kul! Det kanske är så att jag kräver ständig input för att inte
bli uttråkad. Det där med att tömma/packa diskmaskinen flera gånger om dagen,
tvätta och hänga tvätt, damsuga och laga mat kan få mig att glömma ganska fort.
För det var ju bara en liten stund sen gangsterfesten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. jag har haft en period där jag totalt glömt bloggvärlden. Nu är jag tillbaka och läser in mig igen :) har börjat skriva lite igen. www.annabannannasliv.wordpress.com japp , jag hoppar runt bland bloggarna. Får se om jag gillar wordpress... Ha en go söndag. kram

2011-10-30 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0