stackars mig...

Ha!! Nu vet jag var den är.
Menykolumnen alltså.
Om man scrollar ner på sidan,
nästan ända ner.
Där finns den.
Jag vet inte riktigt hur jag har
lyckats putta ner den dit?

Idag har jag ont i halsen.
Jag vaknade kl 5 och kunde inte somna om.
Stiga upp var ändå inte ett alternativ.
Jag mådde inte alls bra.
När klockan var strax efter 6 hade jag lyckats
halvslumra och då ringde Y:s klocka.
Han snoozade i en halvtimma.
Klockan 7 ringde min egen.
Men för faan!!
Jag stängde av den och bestämde mig för att
inte gå upp förrän bra mycket senare.
Jag vaknade av mig själv vid nio och gick upp.
Inte med någon lätthet i steget,
men jag kom i alla fall ur sängen.
Jag har lindat in mig i den största halsduk
jag äger och så tycker jag synd om mig själv.
Det går säkert över utan några större bekymmer.
Jag brukar inte bli sjuk på riktigt.
Det blir bara så här... lite ont i halsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0