Imorgon Förr

I morgon ska vi spela på Köket.
Jag får väl erkänna att jag är lite nervös.
Det är jag alltid.
Oftast så är det inte så farligt. 
Matlusten försvinner och det pirrar i kroppen.
Jag blir också väldigt rastlös men annars är det ganska lungt
och det brukar försvinna när jag har börjat sjunga.
Jag har någon enstaka gång varit med om att det inte har gått över
men det är väldigt ovanligt. 
Förhoppningsvis är det inte så denna gången.
Hade jag sjungit live varje vecka så hade jag nog inte varit nervös alls
men senast jag sjöng för folk var på bröllopet.
Innan det var ett år sedan på Köket med Förr.
Men det ska väl finnas lite nerver.
Det ska bli väldigt kul i alla fall.
Om man vill lyssna på Förr så kan man göra det här.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annah

Klarade du att sjunga så fint som du gjorde på bröllopet vännen...då klarar du banne mig allt ;) KRAM på dig!

Svar: Tack Annah :)
MallanP

2012-10-05 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0