Onsdag

Jag pratar helst inte politik hemma. Det slutar liksom aldrig bra. Ser man Trump på nyheterna är det tyvärr kört för alla principer om den saken. För mig är Trump trams. Inte politik! Jag blir så våldsamt irriterad men kanske mest av allt rädd. Hur ska det gå för det stora starka landet? Vad kommer den här överkamningen göra med folket som alldeles nyss såg hopp? Stackars!
Det är för svårt att inte låta några nedsättande kommentarer slippa ut även om tonåringarna sitter bredvid. Jag vill ju helst lära dom att bli sunda tänkande vuxna och då borde jag själv vara mer nyanserad i mitt uttryck, men det är för fan helt omöjligt när man lyssnar till sånt extremt bakåtsträvande och världsfrånvänt jävla skitsnack. Nyanserat uttryckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0