Helgen som försvann

Jag har haft en sån där helg.
Impulserna har styrt och jag har bara
haft mig själv att tänka på.
Barnlediga singelmalin.
Jag kan inte riktigt säga om den varit bra eller meningslös.
Vissa saker jättebra, men vad blir helhetsbetyget?
Jag har haft fullt upp och inte varit hemma någonting,
men vad fan har jag gjort då??
Det har inte blivit någon städning...såklart.
Jag och Cathrine var hos Cicki i fredags.
Mycket mysigt och trevligt,
med god mat och vin.
Vi kom till stan vid midnatt och gick på Mortens.
Såg till att bli bjudna på öl och shot
av en gammal pratsjuk krogräv.
Jag blev dessutom lovad en gratis
Thailandsresa!!
Vi får väl se hur det blir med det...

Sari väckte mig på lördag.
Vi gick ner till stan och fixade födelsedagsgrejor till Gunilla.
Inhandlade vin och pratade med folk.
Sara G, Peter och jag åt middag här.
Vin och musik!
Vid åtta var det dags för Mortens
för att dekorera i pianobaren.
Gunilla kom så småningom och fick skumpa och tårta.
Jag tror att hon blev glad.
Trevligt.
Sov borta och kom inte hem förrän kl fyra idag.
Var hemma i 10 min innan jag tog en sväng till
den gamle pappan med en blomma.

Nu sitter jag här och undrar vad som egentligen hände med helgen.
Den bara försvann.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0