Jag undrar...

Trevlig kommentar på lördagsnatten.
"Du e ju riktigt snygg idag Malin...med smink å så."
(förvånat)

Jag log lite fånigt och funderade på
hur hon ser mig annars? 
Sunkig, omålad med en ständigt dålig hårdag
är en kvalificerad gissning. 
Blir lite full i fniss med en samtida
fundersam skrynkla mellan ögonbrynen,
när jag tänker på det.

Det är ju inte så viktigt för mig att
se snygg ut.
Jag är som jag är.
Hade det varit viktigt så hade jag ju alltid
fixat håret, sminkat mig och lagt lite tid på outfiten.
Men det är klart att jag börjar fundera lite på
det efter den kommentaren.
Ja, speciellt med tanke på hur jag
kände igår (förra inlägget).


Kommentarer
Postat av: Annelie

Man ska se skillnad på fest och vardag. De som alltid ser ut som fest, blir ju vardag när det är dags att klä upp sig.

/Krånglar in mig i snacket

2007-11-09 @ 15:19:21
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0