Trevlig helg

Idag verkar datorn vara bakfull.
Den är tillochmed långsammare än mig.

Vi har haft kalas och jag har gett bort en kakelplatta
(inramad), sand från Caparica med tillhörande snäckskal,
vin på omogna druvor och Super Bock, ett portugisiskt öl. 

Har helgen varit bra? Jag vet inte faktiskt...
Jag känner mig ganska blasé.
Jag känner mig tvungen att uttrycka mig som
min mamma gjorde när jag som 15-16 åring frågade om
hon hade haft kul på krogkvällen:
"Ja, det var trevligt."
Fy fan vad det retade mig.
"Vad då? Har du aldrig kul eller?"
"Jo, det var ju trevligt sa jag ju."
"Jamen...trevligt? När vi går ut så har vi skitkul eller så är det helt kass!"
Å nu sitter jag här och inser att jag går ut och har trevligt.
Fy fan vad ledsamt.
Är det så det ska vara att vara vuxen, trevligt?
Äh, jag har tappat stinget tror jag.
Det är dags att ta tag i saken och börja leva igen.
Nu ska jag sätta mig framför TV:n och
hoppas på att det kommer något trevligt program.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Eller hur??!! Det är så jag gillar att jobba med kameran... *mohahaha*

2007-10-15 @ 20:45:52
URL: http://anneliehansson.blogg.se
Postat av: annah

ska försöka komma ner snart,då kan vi gå ut o ha SKITKUL!! kram

2007-10-20 @ 13:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0