Lillebror

Nu har Simons lillebror (snart 1 år) varit här och hälsat på med pappan. Han är väldigt söt och jag skulle gärna träffa mer av honom (vilket inte händer med tanke på den vänliga men iskalla relation jag har med mamman ifråga). Jag vill ju gärna lära känna mitt barns syskon, framförallt för att jag inser att det bara är på sin pappas sida han kommer att få några. När Simon och lillebror blir lite större så kanske det blir oftare, då Simon kan ta brorsan på äventyr på egen hand.

Jag blir alltid en smula nedstämd när jag har träffat S och lillebror.
Det är en liten tendens till bitterhet.
Jag kväver den så snabbt jag kan.
Det är nästan den fulaste egenskap en människa kan ha.
Fruktansvärt tråkiga människor är dom.... de bittra.

Kommentarer
Postat av: V

Let it out! Bittert blir det bara om man håller det inom sig allt för länge, mallan...

2007-09-08 @ 22:06:38
URL: http://www.vick2ria.blogg.se
Postat av: Annah

Snälla du,vem känner sig inte småbitter ibland...va fasen,vi är bara människor gumman! Kanske e hemskt,men ta mig fasen om d inte är mänskligt!!!

2007-10-06 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0