Mer..

Det är på tok för lite hångel i mitt liv.
Man mår så bra av hångel.
Det frigörs säkert en massa
lyckliga ämnen i kroppen
som gör människan sprittig.
Alltså....
Det är ju svårt att misslyckas också.
Sex utan kärlek kan man ju ha.
För en kväll, sådär.
Risken att det inte blir så lyckat är
dock överhängande,
i alla fall enligt min erfarenhet.
Men, jag har sällan varit med
om ett misslyckat hångel.
Även om kärleken varit frånvarande.
Jag har heller inte träffat någon hittills
som inte gillar hångel, så det
måste ju vara bra.
Varför är det då så lite hångel i världen?
Jag undrar.
Jag önskar.
Mer hångel till folket!!
Och till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och mig! *ler*

2008-04-14 @ 19:44:31
Postat av: Annelie

Misslyckade hångel finns. Dessvärre. Jag tänkte undvika dom :-)

2008-04-14 @ 22:17:44
URL: http://anneliehansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0