Hurdan är jag?

Det är så kallt här på labbet.
Händerna är stela och
ögonen går i kors av allt
stirrande i luppen.
På radion är det Christer och
fördomsprofilen musik.
Jag tänkte att jag skulle ringa in
för att se vad min musikstil och
mina musikvanor ger för bild av
min personlighet.
Nej, jag jobbar och
har faktiskt inte tid med sånt.

Jag är så faschinerad av
hur vi uppfattar varandra.
Jag tror att det skiljer sig mycket från
hur man ser på sig själv.
Jag kommer alltid att vara 
nyfiken på hur jag uppfattas
av omgivningen.

 


Kommentarer
Postat av: Daddy P

Ambitiös, på gränsen till nitisk, med stort vackert hjärta.

Kramar

2008-01-16 @ 08:51:50
URL: http://patasbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: malin

Oj, är det säkert att du menar mig nu;) Jag som ser mig som så lat. Det var intressant! Det var fint sagt Patrik. Tack!

2008-01-16 @ 10:02:36
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0