romantik

Tog mig i kragen och gick
över till nya grannen Ulrika.
De flyttade in för en månad sen
och jag har inte hälsat på dem
förrän idag.
7 månaders William har
klättrat på mig och varit jättemysig.
Man har så mycket att prata om
när man träffas så sällan så
jag kunde suttit där hela kvällen.

Jag sitter och tittar på en
söt film och känner mig
hopplöst romantisk.
Å vad jag vill ha lite love
i mitt liv nu.
Jag skulle kunna tänka mig
att träffa på en man någonstans
som bara får mig att förlora fotfästet.
mmmmm.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Han på jobbet då, som du skrivit om förut? Han är säkert jättebra på att sparka undan fötterna på dig ;-)

2008-01-21 @ 02:53:00
Postat av: malin

Jo, men det går väldigt trögt...

2008-01-21 @ 08:14:41
URL: http://mallanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0