Inte nu men i morgon...

Nu har jag tittat på Ryssland-Spanien och pratat för mig själv.
Jag har också tänkt på alla vänner som hänger på festival
och varit lite avundsjuk. Jag har ändå haft en ganska skön dag så
jag klagar inte....så mycket.
Imorgon kommer äntligen Simon.
Vi ska gå och grilla hos Kattis och Claes.
Det ska bli kul.
Bara det inte ösregnar för då lämnar vi WO och sitter hemma
och spelar det fantastiska tyska kortspelet Set!.
Jag ser framåt och är lite för själv för att vilja vara nu.

Kommentarer
Postat av: N

JOHODU. kolla i höger hörn .. där sitter han i högra hörnet, lilla järven.. i skala 1:200. Ps plupp är bara onödigt stoooor ds. / besserwisserbloggen

2008-06-27 @ 03:08:08
URL: http://nooni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0