söndag 29 juni

Sova länge är skönt ibland.
Men att jag lyckades sussa till
klockan var tio i tolv förvånade mig mycket.
Det finns tyvärr risk för att kommande nattsömn
är totalt förstörd och jag kommer att
ligga och vrida mig i ångest i natt.

Nu ska jag jobba en vecka till och sedan är det
dags att ta en veckas semester.
En tur till England med barnet och modern
för att träffa syster och pojkvän med familj.
Måste planera lite presenter att ta med till engelsmännen.
Vad ska man köpa?
Det är ju kul med typiskt svenska grejer, men
jag vill inte plåga dem med sill.
Knäckebröd är väl heller inte så kul att ge bort.
Hmmm...
Det tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Annah

Tänkte ta me en burk surströmming ner t lanzarote en gång.. men vågade inte för ja e inte säker på att den skulle hålla trycket på flyget ner.. skrattar skulle vart kul att se deras miner annars..

djungelvrål e en annan kul grej att testa på folk..

2008-06-30 @ 16:39:19
Postat av: Sara

Ha det så jätte kul i England, och hälsa de andra "over there";)

2008-07-01 @ 22:34:35
URL: http://saragidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0