kanske lite väl dyrt ?

Idag åt jag den dyraste lunchen någonsin.
Jag stressad bort till Thairestaurangen vid ettsnåret.
Parkerade på gatan sprang in,
fick vänta på kortmaskinen som var ovanligt långsam,
slevade upp lite mat i min "fådda" matlåda
och sprang ut igen.
Jag skyndade mig tillbaka till jobbet och
kastade i mig maten för att snabbt kunna fortsätta jobba.
Ingen rast och ingen ro.
Innan jag åkte iväg på offentlig provtagning
tog jag vägen om hemmet.
När jag gick ut i bilen igen så såg jag att
det låg en lapp under vindrutetorkaren.
Faaan !!!
Det är förbud både mot att stanna och parkera
på gatan utanför Thairestaurangen.
769 kronor kostade min lunch totalt.
Den var visserligen god men...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min spontana reaktion: fy fan vad surt. Tur det var gott ;-)

2008-11-22 @ 12:31:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0