ont

Jag har fått nackspärr i ryggen.
Jag tror att jag har fel sovposition.
Nu känner jag att det går ut i högerarmen när jag skriver.
Mycket irriterande.

Idag är en tung och trög dag.
Jag har svårt att komma igång
trots att jag fick en lång och god natts sömn.
Mina ögon är grusiga och det känns nästan
som efter att man har gråtit riktigt mycket.
Det har jag ju inte...om jag inte gjorde det i sömnen förstås.
Ilskan ligger dessutom alldels under ytan och lurar.
Jag känner det varenda gång jag rör mig och det hugger till i ryggen.
En liten explosion av aggression.
Det går lika fort över igen.
Jag behöver någonting upplyftande idag.
En positiv händelse av vilket slag som helst.

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

nackspärr i ryggen - va?!

2008-11-26 @ 14:02:27
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: malin

jo, men varje gång jag rör på huvudet så gör det så jävla ont ... bara lite längre ner än för en nackspärr...just vid skulderbladet.

2008-11-27 @ 02:07:01
URL: http://mallanp.blogg.se/
Postat av: Annah

Aha..en skulderspärr! ler

stackars dig,jag hade nåt liknande en gång som gjorde att bar jag nåt i fel "position" så tappade jag det för armarna bar inte längre.. trögt!

2008-11-27 @ 17:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0