Dans

Här sitter jag i soffhörnet,
tittar på finalen av So you think you can dance
och fäller en tår.
Dans väcker så vansinnigt mycket känslor i mig.
Är det något jag är lite besviken över att jag inte har gjort
så är det att jag aldrig hittat någon dansform i
lilla Uddevalla som har lockat mig.
Det har ju funnits dansstilar jag velat pröva,
men som sagt inte här och jag var inte så driven
att jag åkte till Göteborg för att träna.
Nu dansar några av de bästa dansarna jag någonsin sett
och i ett kärleksdrama som just utspelade sig på scenen
klämde glömd passion och sorg mitt hjärta och
tårkanalerna öppnade sig på vid gavel.

Kommentarer
Postat av: V

Du är inte ensam, Malin...

2008-09-30 @ 22:51:51
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Annah

Men gumman....du e ju bra på så mkt annat,titta på det istället.

Man får försöka att inte ångra nåt även om man nästan vill slå sig själv över beslut man tagit för länge sen ibland! =)jag om nån vet hur d känns att ha lagt ner nåt man nu önskar man inte gjort... ler

Håller me om att man får ståpäls på hela benen av att se dem dansa!

KRAMAR från värmland

2008-10-01 @ 18:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0