So what

Igår vet jag inte vad som hände?
Jag var så jävla arg,
hela dagen.
Allting gick dessutom fel,
vilket naturligtvis bara ökade på ilskan.
Det var länge sedan som jag var så arg.
Lite skönt var det faktiskt,
att få ur sig gamla slitna frustrationer
och besvikelser.

"I got a brand new attitude
And i'm gonna wear it tonight
I wanna get in trouble
I wanna start a fight..."
Pink - So what

Idag sitter jag och fryser i mitt hem.
Raggsockorna är på.
Minns sommaren med saknad.
Varma nätter i linne och kjol.
Det är svårt att tro på.
Kan det verkligen vara så varmt
mitt i natten.
Jag minns nog fel.
Nej just det..det var ju inte i Sverige.



Kommentarer
Postat av: Annelie

Här var det iallafall brittsommar idag. Lovely!

2008-09-23 @ 23:58:37
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0