tappat hopp

Måndag...igen.
Det är för fan bara måndag hela tiden.
Fast, ibland är det fredag också.
Jag hoppas alltid att helgen ska medföra något nytt.
När måndagen kommer är jag alltid lika besviken.
Inte riktigt alltid men i alla fall varannan vecka.
Jag har ju två liv, ett mammaliv och ett Malinliv.
Denna helgen har jag tillbringat med Simon och vänner
så idag bär jag ingen besvikenhet.
Det är mest efter en Malinhelg när jag har hoppats på att det ska hända något spännande.
Det gör det ju aldrig.
Jag försöker alltid att lura mig själv att tro att jag inte hoppas, men det är inte sant.
Jag känner mig inte så hoppfull, men jag märker i efterhand att jag har hoppats
för annars skulle jag ju inte bli så besviken.

Kommentarer
Postat av: Annah

skrattar fasiken va skönt & höra att jag inte är ensam om att försöka låtsas för mig själv att jag inte hoppas på nåt spännande..

kram

2009-04-20 @ 19:49:04
Postat av: Annelie

Hit med lite farligheter, som Ronja skulle sagt :-)

2009-04-21 @ 05:08:30
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Guuud vad vi är lika du och jag.



Kram på dig!

2009-04-21 @ 08:13:28
URL: http://javafaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0